63. Business Cafe: Biznis kao izvor Dobra

200.00 kn PDV uključen

Kategorija:

Opis

Business is the source of good
Tu sam rečenicu čula prije par godina na jednom poslovnom seminaru u Americi.
Može li zaista biznis i marketing kao njegov najvažniji dio biti izvor Dobra?

Pred nama je 63. Business Cafe koji će pokazati da itekako može.

Vidimo se 26.5. u 18h na novoj lokaciji u Avant Gardenu, Magazinska ulica 16 (ima i besplatan parking ispred).

S nama su:

  1. Damir Ciglar,
  2. Martina Drezga i Dejan Đuran te
  3. Vladimir Mihajlović.

Osim business as usual što oni još rade?

Damir je suvlasnik međunarodno najnagrađivanije hrvatske reklamne agencije Imago Ogilvy, a nedavno je njegovo ime vezano i za HEARTH, novu agencija koja kako kažu svim srcem radi za okoliš i zajednicu, a posluju na način da ne podižu svoju dobit, nego je u potpunosti ulažu u vlastite projekte za bolje društvo i zdraviji okoliš. Ljudi koji su stvorili Hearth iza sebe imaju brojne uspješne društveno odgovorne projekte, među kojima je vjerojatno najpoznatija i najnagrađivanija Boranka – akcija pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije. Međutim, osim Boranke ova je ekipa osmislila i realizirala brojne projekte za Žensku sobu, Volonterski centar, udrugu Transplant te mnoge druge pa Hearth u biti nije početak, nego samo nastavak priče koju ovi kreativci i projekt menadžeri žive već godinama.

Martina je suvlasnica Drezga d.o.o., tvrtke koja je zastupnik Husqvarna proizvoda, uključujući i njihove e-bicikle. Martinin način poslovanja i vođenja ljudi, i svojih zaposlenika i način brige o kupcima i odnosa prema dobavljačima, uvelike pokazuje kako kroz biznis svakodnevno činiti dobro. Ona to dodatno čini i na razne načine podržavajući i npr. projekte poput ovog Dejanovog.

Krenite, sada i odmah! Ne postoji sutra, samo danas, poruka je Dejana Đurana koji je nakon dijagnoze Parkinonove bolesti odlučio zavrtjeti pedale i krenuti u avanturu Via Adriatica biciklističkom stazom dugačkom 1143 kilometara… a detalje će nam ispričati uživo.

Vladimir je pokretač časopisa i direktor medijske platforme Poduzetnik. I ime iza projekta BE BETTER – BITI BOLJI.
Biti bolji je neprofitni projekt edukativno-kreativnog sadržaja usmjeren na edukaciju mladih o poduzetništvu, ali i drugih tema od osobitog društvenog značaja. Projekt je pokrenut 2013. godine od strane časopisa Poduzetnik, a u njega se dosad uključilo više od 50 srednjih škola iz cijele Hrvatske s više od 70 gostiju-predavača. U preko 150 aktivnosti koliko je dosad organizirano sudjelovalo je 20 000 učenika. U sljedećem ciklusu uključit se još 20 novih srednjih i osnovnih škola, a u suradnji s partnerima iz susjednih zemalja projekt bi uskoro trebao i nadrasti granice Hrvatske. Projekt podržava velik broj javnih osoba i državnih institucija. I mi smo ga podržali i donacijom knjiga Najjači si kad si svoj ljudska strana biznisa i financijskom donacijom pretplata za škole i odvojenim vremenom za predavanja djeci.

A da se i mi uključimo dodatno u činjenje dobra i kroz ovaj event, dio prihoda od eventa donirat ćemo Udruzi Dora.

Humanitarna organizacija DORA djeluje od 1991. godine kao jedna od prvih i vodećih udruga na području skrbi o djeci i mladima. Njihovu su štićenici djeca bez jednog ili oba roditelja, djeca iz obitelji s većim brojem djece, iz socijalno ugroženih obitelji, zlostavljana djeca, zanemarena, bolesna, potrebita ali iznimno marljiva, nadarena i uporna.

Dva su osnovna programa pomoći, i to: program kumstva najmlađima i program stipendiranja učenika i studenata.

U njihovoj evidenciji imaju podatke od oko 7500 mališana koji su koristili neki od DORINIH programa pomoći, a preko 2200 stipendista školovalo se uz pomoć naših stipendija. Nikada nisu koristili sredstva iz državnog proračuna već se financiraju isključivo iz donacija, zahvaljujući radu volontera u zemlji i inozemstvu.

Nabavite svoje ulaznice po sniženoj cijeni od 200 kuna (PDV uključen) na lucija@zaokret.com ili direktno ovdje putem webshopa.

Cijena uključuje piće dobrodošlice, degustaciju Sana delikatesa i kolače iz M&M slastičarnice i iznenađenja.

NOVO – svoju djecu tinejdžere (od 13 do 18 godina) možete besplatno povesti sa sobom.

Sponzor: DREZGA d.o.o. i Husqvarna
Partner: Slastičarnica M&M
Prijatelji: Sana delikatese, Avant Garden, Aromadria
Medijski pokrovitelji: Časopis i portal PODUZETNIK, Žene i novac.

48 sati prije eventa cijena ulaznice iznosi 300,00 kuna.

Izbornik